Tuesday, October 20, 2009

INFO

Untuk Tempahan dan Pertanyaan sila hubungi saya :

Tel : 017-3704742
Email : ayinbiha@yahoo.com
YM : ayinbiha@yahoo.com

Pembayaran yang dibuat melalui OnLine ke CIMB Clicks , sila cc kan detail pembayaran terus ke ayinbiha@yahoo.com untuk pengesahan.Pembayaran melalui ATM atau counter sila emailkan emailkan detail pembayaran ke ayinbiha@yahoo.com untuk pengesahan.

Beneficiary Bank : CIMB Bank Berhad
Beneficiary Account No : 1417-0075708-52-1

PERHATIAN !!!

* Berkaitan dengan Harga , sila email saya kerana saya tidak dapat tentukan disini kerana Coklat ada 2 jenis iaitu Couverture dan Compound...Sesiapa yang ingin tahu mengenai harga sila email saya di ayinbiha@yahoo.com. Saya akan advise setiap harga Coklat Dan juga Quotation / Sebut Harga bagi setiap Jenis....

Sekian Terima Kasih.....

No comments:

Post a Comment